joi, 10 iulie 2014

Review - Fond de ten Miss Sporty So Matte

Buna, fetelor! Astazi vreau sa va impartasesc unul dintre produsele mele preferate de make-up si anume fondul meu de ten. Eu una sunt mai mult decat multumita de el si il folosesc aproximativ de vreo 7 ani. Am tot testat piata si am incercat diferite fonduri de ten de la preturi mici la preturi mari, insa cu acesta m-am inteles cel mai bine si culmea, este si cel mai ieftin, costa in jur de vreo 15 RON. Asa cum scrie si in titlu, ma refer la So Matte de la Miss Sporty. Este usor de gasit, de obicei il iau din Cora si imi place ca acopera foarte bine si este foarte rezistent, nu se ia de pe fata. Mananc, beau, uneori plang :D si da, ramane la locul lui! Eu una prefer nuanta 03 Dark, insa mai intai imi dau si cu o crema pe fata si in functie de culoarea tenului din momentul respectiv (vara fiind bronzata imi dau cu mai mult), imi aplic cat este nevoie, in asa fel incat sa nu fie diferenta intre ten si restul corpului. Este bine sa verificati asta punand mana langa fata si facand o comparatie. Voi fetelor, ce fond de ten folositi? Este cineva care il foloseste pe acesta? Ati fi dispuse sa il incercati? Astept pareri. Pupici! :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu