joi, 17 iulie 2014

O cina perfecta!

Buna seara, fetelor! Ce mai faceti? Mie una mi s-a facut cam foame si am pofta de ceva bun, putin nesanatos(din cand in cand trebuie sa ne mai si rasfatam), dar nu vreau sa comand nimic, vreau sa pregatesc eu, deci totodata si usor de facut. Noroc cu o prietena de-a mea care mi-a dat o idee extrem de buna despre care nu mai auzisem pana acum dar despre care voi s-ar putea sa aveti idee: pizza pe paine. :D nu ca suna bine? Uitati cat de usor se face:

Ingrediente 

100gr sunca de Praga
100gr cascaval
1buc. paine feliata
1 varf busuioc
1 ceasca lapte
3 ceasca suc de rosii
1 varf sare
1 varf usturoi praf
1varf oregano


Mod de preparare

  • 1. Intr-o tava tapetata cu hartie de copt se aseaza feliile de paine, si se completeaza cu bucati de paine taiata, in spatiile libere. Se moaie painea cu laptele si se lasa deoparte.
  • 2. Separat se face un sos din sucul de rosii, sare, oregano, busuioc si usturoiul praf. Sunca de pui se taie fasii subtiri iar cascavalul se da pe razatoatea mare.
  • 3. Painea din tava se unge cu sos de rosii, se aseaza pe deasupra sunca de pui, iar la sfarsit cascavalul ras. Se mai pot adauga masline, mozzarela, ardei, sau alte ingrediante dupa gust.
  • 4. Tava se pune in cuptorul preincalzit, pentru aproximativ 30 minute, pana se topeste si se rumeneste putin cascavalul.
  • 5. Pofta buna! 
Eu am fugit sa fac! Pupiiici! :*

6 comentarii:

  1. Ce bine suna !! si ce bine arata ! :) am sa fac si eu cu siguranta, multumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Astept pareri dupa ce incerci si tu reteta si de ce nu si poze! :D

      Ștergere
  2. Arata bine arata ,chiar daca ne strica silueta si dieta tot imi place =D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine atrata.Am notat reteta.O sa fac si eu ca mie pofta

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu aceasta postare mi-ai adus aminte de tatal meu care inca de prin copilarie ne facea acesta mini pizza dupa cum ii spuneam eu si fratele meu si sunt absolut delicioase sincera sa fiu! O mancarica rapida si gustoasa :D si foarte ieftina!

    RăspundețiȘtergere