joi, 3 iulie 2014

Cum sa iti ondulezi parul in mai putin de 1 minut, fara sa ti-l arzi?

Dintotdeauna, cel putin in majoritatea cazurilor, fetele care au parul drept il vor ondulat si viceversa, sau daca nu, macar de 2-3 ori pe luna vor sa faca o schimbare.
Eu una, apelez la aceasta metoda de ani de zile, de vreo cel putin 6-7 ani si sunt destule fete care stiu deja despre ce metoda este vorba, insa in acelasti timp, sunt si destule fete care ma intreaba cum mi-am ondulat parul si cand le spun metoda par foarte mirate si de aceea m-am hotarat sa impartasesc cu voi acest mic truc. :D
Primul pas, pentru un rezultat mai bun este sa faceti baie pe cap mai intai, iar dupa ce s-a uscat parul aproape de tot, sa il prindeti intr-o coada sus si sa il rasuciti in coc prinzandu-l din nou cu un elastic. A 2-a zi cand va treziti il desfaceti si il dati cu fixativ si asta e tot. Mi se pare cea mai simpla metoda de ondulat parul posibila si cea mai safe din toate punctele de vedere. Mi-am facut si o poza ca sa va arat cam cum iese si astept sa imi spuneti si voi pareri, dupa ce incercati! :*




3 comentarii:

  1. Superb onduleul si intr-adevar foarte simpla metoda , nu o stiam . Desi am parul de lungime medie , cred ca merge , voi incerca .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am alta metoda de a ondula parul,dupa ce spal parul in fac cu spuma pentru par ondulat, si il rasucesc cu degetele, dupaia ori il usuc cu uscatorul rasugindule constant, sau le lasi parul sa se usuce singur si din cand in cand il mai rasucesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am parul foarte drept si inainte ma chinuiam cu bigudiurile, dar am renuntat, e prea multa bataie de cap si adevarul e ca ma cam chinuiam...mi-as dori ca parul meu sa fie ondulat, caci pare ca are mai mult volum..o sa incerc si eu metoda ta, e simpla si dupa cum vad onduleurile ti-au iesit extrem de frumos, multumim pentru idee ! :)

    RăspundețiȘtergere