luni, 7 iulie 2014

Pin-up hair!

Fetelor, ce spuneti despre stilul retro, al anilor '30 care face din nou furori? Mie una imi place foarte mult si am inceput sa il adopt si eu recent. Ceea ce m-a uimit, este usurinta realizarii acestor coafuri. Dureaza cel mult 2 minute sa realizati o "sarmaluta", cum imi place mie sa ii spun.
Eu personal, iau o suvita de par si o rulez pana sus, cu ajutorul unui ruj sau a unui rimel. Trag usor rimelul si prind bucla cu 2-3 agrafe si o dau cu fixativ. Asta este tot. Mi se pare un look usor de abordat, potrivit unei iesiri in oras, unei plimbari in parc sau chiar unui eveniment mai deosebit, cum ar fi o nunta, sau un botez.
Machiajul potrivit acestei coafuri este compus de obicei din tus negru si ruj rosu.
Va sfatuiesc sa va jucati un pic cu aceste bucle, si o sa vedeti ce mult o sa va placa. Nu cred ca exista femeie careia sa nu ii stea bine cu acest stil. Buclele se pot face in fel si chip, totul tine de imaginatia voastra. Have fun! :D

Un comentariu: