luni, 14 iulie 2014

Ce parere aveti de noua metoda de indepartare a parului nedorit, chiar de la voi de acasa?

Helloo, girls! Sunt foarte fascinata de cateva zile de noua tehnica de epilare de lunga durata, pe care o putem utiliza chiar de la noi de acasa. Cred ca ati auzit toate de IPL si sunt sigura ca unele dintre voi au si incercat. Eu una am facut cateva sedinte si am fost foarte multumita, insa nu m-am tinut de tratament si nu am rezolvat nimic, desi incepusem foarte bine si aveam rezultate excelente.
Vestea buna e ca acum putem face asta chiar de la noi de acasa, cu ajutorul tratamentului Philips Lumea. Este un pic cam costisitor, intr-adevar, insa l-am gasit in multe magazine online, redus aproape la jumtate de pret. Pretul lui initial este in jur de 2300 RON, insa se poate gasi si la 1300 RON in diferite magazine.
Deci faimoasa tehnologie IPL vine de-acum la noi acasa, vointa sa avem sa strangem bani! :D Eu una zic ca merita. Iata cateva dintre "minunile" pe care le obtii cu ajutorul acestui tratament:

• Philips Lumea Precision Plus iti ofera o piele neteda, fara fire de par crescute pe sub piele, umbre intunecate sau aspect neingrijit.
• Tratamentul pentru ambele picioare dureaza doar 15 minute.
• Si vei observa o diferenta notabila dupa doar 4 sedinte.
• Studiile clinice au demonstrat o reducere a parului de peste 80%, dupa numai 4 tratamente cu Philips Lumea, efectuate la intervale de cate doua saptamani.
• Pielea ramane fina pana la 6 saptamani.
• Philips Lumea este singurul produs ce utilizeaza tehnologia IPL, fara fir.
• Iti ofera libertate de miscare foarte mare, precum si posibilitatea de a-l transporta oriunde si oricand vrei tu.
• Tratamentul cu Philips Lumea nu este deloc dureros.
• Pentru a utiliza Philips Lumea nu ai nevoie de geluri sau creme, accesorii suplimentare sau lampi de schimb.
• Nu presupune costuri ascunse si nu lasa murdarie.
• Spre deosebire de alte marci, modelul Philips Lumea Precision Plus este prevazut cu un accesoriu de precizie special conceput pentru fata. Acesta include un filtru suplimentar UV, care ofera o protectie suplimentara a pielii delicate de pe fata.
• Noul Philips Lumea inhiba cresterea parului nedorit fara a provoca iritatii neplacute sau efectul inestetic de fir crescut sub piele.
• Il achizitionezi o data si apoi te poti bucura de un aparat cu efect de durata.

Ce ziceti, nu e tentant? ^_^


2 comentarii:

  1. Mi se pare exagerat de scump chiar si la 1300 ron .... raportat la venitul meu .Nu stiu daca e chestia de vointa de a strange banii ci sa ai de unde sa iti permiti sa ii strangi . Dar .... jos palaria ptr metoda si ptr cele care si-o permit .

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu l-aș încerca cu drag, chiar dacă este scumpuț...Prefer să strâng bani și să pot scăpa de chinul și durerile epilatului săptămânal cu alte metode.

    RăspundețiȘtergere