luni, 23 iunie 2014

Ce fel de tus folositi?

Buna seara fetelor! As fi vrut sa reusesc mai de mult sa postez, insa am avut ceva treaba si abia acum m-am mai eliberat putin. Voiam sa vorbim putin despre machiaj si mai exact despre tusul de ochi. Ce tus de ochi preferati voi? Carioca, pensula? Ce firma si ce preturi au? Eu una m-am oprit de ceva timp la cel de la Framasi, de tip carioca si costa in jur de 7 lei. Sunt foarte multumita si nu stiu daca as putea gasi ceva mai bun de atat, raportandu-ma atat la calitate cat si la pret. Astept si parerile voastre pentru ca sunt chiar curioasa ce folositi voi si cat de multumite sunteti. Pupici! :*





4 comentarii:

  1. Recent am descoperit gelul ptr conturul ochilor si imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc tusul mac Merlin Monroe <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu de mult am facut cunostinta cu tusul de ochi crema cu pensula. Imi place foarte tare, pot sa-l aplic mult mai usor decat cel clasic, fiind comod de manuit.

    RăspundețiȘtergere
  4. folosesc tus carioca pentru ca la tusurile lichide nu am indemanare sa le aplic

    RăspundețiȘtergere